Сумський медичний коледж — вищий навчальний заклад I-II рівня акредитації, який здійснює підготовку близько 700 медичних фахівців за спеціалізаціями: лікувальна справа, акушерська справа, лабораторна діагностика, стоматологія ортопедична, сестринська справа, та забезпечує післядипломну освіту для лікувально-профілактичних закладів Сумської області. Сумський медичний коледж як базовий навчальний заклад координує роботу чотирьох медичних училищ Сумської області в різних напрямках навчальної-виховної діяльності.

Css Template Preview

Опитування

На яку спеціальність Ви плануєте вступати до коледжу у 2016 році?
Meдсестринство
Технологiя медичноi дiагностики та лiкування
Стоматологія

 

Останні новини

п»ї
ПРОФЕСІЙНЕ ВИХОВАННЯ!

ПРОФЕСІЙНЕ  ВИХОВАННЯ

 

СВЯТО  ВРУЧЕННЯ  ДИПЛОМІВ

 

29 червня 2018 року

у Сумському медичному коледжі

відбувся 140-й випуск

кваліфікованих молодших

медичних спеціалістів.

п»ї
МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО!

МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО

 

Проект партнерства та співробітництва в сфері подальшого навчання та роботи в Польщі

п»ї
До уваги вступників!!

 

До уваги вступників!

 

Пропонуємо Вам ознайомитись з оновленою інформацією щодо вступної кампанії 2018 р., яка розміщена на нашому сайті (вкладка «Прийом на навчання» розділ «До уваги вступників»).

Телефони для довідок: (0543) 663-614 та 050 035 50 60

Фахівець з профорієнтації випускників

Вікторія Володимирівна Подольська

Корисні посилання

    МОН

Ми у соціальних мережах



Регіональний круглий стіл за участі представників ВМНЗ І-ІІ рівнів ак. «Питання поліпшення розвитку медсестринства та медсестринської освіти в Україні на сучасному етапі»

Переглядів: 1923   Дата: 16-12-2013, 12:51
Регіональний круглий стіл за участі представників ВМНЗ І-ІІ рівнів ак. «Питання поліпшення розвитку медсестринства та медсестринської освіти в Україні на сучасному етапі»


12 грудня 2013 року на базі Сумського базового медичного коледжу відбувся Регіональний круглий стіл за участі представників ВМНЗ І-ІІ рівнів акредитації «Питання поліпшення розвитку медсестринства та медсестринської освіти в Україні на сучасному етапі», що проводився за ініціативи та підтримки Міністерств охорони здоров’я України, ДУ «Центральний методичний кабінет підготовки молодших спеціалістів», Асоціації медичних сестер та спеціалістів практичної охорони здоров’я м. Суми та Сумської області.
У роботі Круглого столу взяли участь 65 учасників, представників вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації Сумської, Полтавської, Чернігівської та Харківської областей, спеціалістів практичної охорони здоров’я м. Суми та Сумської області, які заслухали та обговорили доповіді виступаючих стосовно проблемних питань розвитку медсестринства, впровадження медсестринського процесу в лікувально-профілактичних закладах, місця медсестер-бакалаврів та медсестер-магістрів у системі охорони здоров’я та медсестринської освіти в Україні, проблемних питань впровадження протоколів медичних сестер з догляду за пацієнтами та виконання основних медичних маніпуляцій, підвищення компетентності та професійної підготовки медичних працівників, відкриття хоспісів або відділень сестринського догляду як клінічної бази училищ і коледжів, проблемні питання післядипломної освіти молодших медичних спеціалістів.


Регіональний круглий стіл за участі представників ВМНЗ І-ІІ рівнів ак. «Питання поліпшення розвитку медсестринства та медсестринської освіти в Україні на сучасному етапі»
Регіональний круглий стіл за участі представників ВМНЗ І-ІІ рівнів ак. «Питання поліпшення розвитку медсестринства та медсестринської освіти в Україні на сучасному етапі»
Регіональний круглий стіл за участі представників ВМНЗ І-ІІ рівнів ак. «Питання поліпшення розвитку медсестринства та медсестринської освіти в Україні на сучасному етапі»
Регіональний круглий стіл за участі представників ВМНЗ І-ІІ рівнів ак. «Питання поліпшення розвитку медсестринства та медсестринської освіти в Україні на сучасному етапі»
Регіональний круглий стіл за участі представників ВМНЗ І-ІІ рівнів ак. «Питання поліпшення розвитку медсестринства та медсестринської освіти в Україні на сучасному етапі»
Повернутися