Сумський медичний коледж — вищий навчальний заклад I-II рівня акредитації, який здійснює підготовку близько 770 медичних фахівців за спеціальностями: лікувальна справа, акушерська справа, лабораторна діагностика, стоматологія ортопедична, сестринська справа за денною та вечірньою формами навчання, та забезпечує післядипломну освіту для лікувально-профілактичних закладів Сумської області. Сумський медичний коледж як базовий навчальний заклад координує роботу чотирьох медичних училищ Сумської області в різних напрямках навчальної-виховної діяльності.

  • Css Template Preview
  • Css Template Preview
  • Css Template Preview
  • Css Template Preview

Опитування

На яку спеціальність Ви плануєте вступати до коледжу у 2016 році?
Meдсестринство
Технологiя медичноi дiагностики та лiкування
Стоматологія

 

Останні новини

До уваги вступників!!

До уваги вступників!

До уваги вступників !

на основі базової загальної середньої освіти (9 кл.)

 

Звертаємо Вашу увагу, що до переліку документів для вступу до Сумського медичного коледжу входить

документ, що посвідчує особу (ID-картка).

Відповідно до статті 21 Закону України « Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» кожен громадянин України, який досяг чотирнадцятирічного віку, зобов'язаний отримати паспорт громадянина України.

Згідно Листа Міністерства освіти і науки України дозволяє в 2017 році прийом на навчання на основі свідоцтва про народження вступника в разі відсутності в нього документа, що посвідчує особу відповідно до Закону.

IDкарту в Сумській області ви можете замовити за посиланням

http://sm.dmsu.gov.ua/sm/2015-02-24-14-24-32.

http://mon.gov.ua/activity/education/vishha/vstupna-kampaniya-2017/

http://osvita.ua/vnz/consultations/51735/

 

 Відповідальний секретар приймальної комісії            Подушкіна З.О.

Етапи вступної кампанії!

 Строки прийому заяв та документів, конкурсного відбору та зарахування на навчання

 

 

 

Приймальна комісія працює з 1 липня по 23 серпня:

пн.-пт з 800 до 1600

субота- 1000 – 1400

неділя – вихідний.

 

 

 

 Вступ на основі базової загальної середньої освіти за денною формою навчання проводяться у такі строки :

 

 

 

Етапи

вступної кампанії

Денна форма навчання

Початок прийому заяв та документів:

01 липня

Закінчення прийому заяв та документів для осіб, які вступають на основі співбесіди, вступних іспитів

14 липня

(о 1800 )

Вступні іспити, співбесіди

15 липня - 22 липня

(згідно розкладу)

Оприлюднення рейтингового списку вступників рекомендованих до зарахування за результатами співбесіди, вступних випробувань, квота-1

 

24 липня

(1200 )

Вступники, які отримали рекомендації до зарахування, повинні виконати вимоги до зарахування на місця державного замовлення:

на місця державного замовлення

29 липня

(до 1200)

Терміни зарахування вступників

на місця державного замовлення

31липня

( 1200)

Вступники, які отримали рекомендації, повинні виконати вимоги до зарахування за кошти фізичних або юридичних осіб

за кошти фізичних або юридичних осіб

03 серпня

( 1200)

Переведення на вакантні місця державного замовлення осіб, які зараховані н навчання за кошти фізичних або юридичних осіб

07 серпня

(1200)

Терміни зарахування вступників

За кошти фізичних та юридичних осіб не пізніше

14 серпня

(1200)

 

 

 

Вступ на основі повної загальної середньої освіти за денною формою навчання проводяться у такі строки :

 

Етапи

вступної кампанії

Денна форма навчання

Реєстрація електронних кабінетів, завантаження додатків до документів

29 червня  – 25 липня (до 1800)

за бажанням

Початок прийому заяв та документів:

12 липня

Закінчення прийому заяв та документів для осіб, які вступають на основі співбесіди, вступних іспитів , творчих конкурсів

01 серпня

(о 1800 год)

Закінчення прийому заяв та документів для осіб,які вступають тільки на основі  сертифікатів ЗНО

08 серпня

(о 1800 год)

Строки проведення творчих конкурсів

28 липня – 07 серпня

(згідно розкладу)

Строки проведення співбесід

02 -04 серпня

(згідно розкладу)

Строки проведення вступних іспитів

02 -07 серпня

(згідно розкладу)

Оприлюднення рейтингового списку вступників рекомендованих до зарахування за результатами співбесіди

05 серпня

(1200 )

Оприлюднення рейтингового списку вступників на основі сертифікатів ЗНО, творчих конкурсів та вступних іспитів,(квотами-1) на місця державного замовлення

09 серпня

(1200 )

Вступники, які отримали рекомендації, повинні виконати вимоги до зарахування на місця державного замовлення:

За результатами співбесіди

07 серпня

(18 00)

які вступають на основі сертифікатів ЗНО, творчих конкурсів та вступних іспитів

(у тому числі, за квотами -1)

12 серпня

(до 1200)

Терміни зарахування вступників

За результатами співбесіди на місця державного замовлення

08 серпня

(до 1200)

На основі сертифікатів ЗНО, творчих конкурсів, вступних іспитів (квота-1) за державним замовленням

14 серпня

(до 1200)

Вступники, які отримали рекомендації, повинні виконати вимоги до зарахування за кошти фізичних або юридичних осіб

 за кошти фізичних або юридичних осіб

16 серпня

( 1200)

Переведення на вакантні місця державного замовлення осіб, які зараховані н навчання за кошти фізичних або юридичних осіб

18 серпня

( 1200)

За кошти фізичних та юридичних осіб

23  серпня

( 1200)

 

Вступ на основі повної загальної середньої освіти за вечірньою формою навчання проводиться у такі строки:

 

 

 

Етапи        

вступної кампанії

Вечірня  форма навчання

Початок та закінчення прийому заяв та документів:

09 липня  - 07 серпня

Закінчення прийому заяв та документів для осіб, які вступають на основі співбесіди, вступних іспитів

01 серпня

(о 1800 год)

Строки проведення співбесід

02-04 серпня (згідно розкладу)

Строки проведення вступних іспитів

02-07 серпня (згідно розкладу)

Оприлюднення рейтингового списку вступників рекомендованих до зарахування 

08 серпня

(1200)

Вступники, які отримали рекомендації, повинні виконати вимоги до зарахування:

 

Зарахування на місця державного замовлення

22 серпня

Терміни зарахування вступників

За кошти фізичних та юридичних осіб

23 серпня

 

 

 

 

 

Увага!  Група за вечірньою формою навчання на основі повної загальної середньої освіти на місця державного замовлення та за кошти фізичних та юридичних осіб буде сформована при умові наявності заяв в кількості  не менше 20 . 

 

  Документи, які подають вступники:

- завява (особисто, або єлектронна для 11 класів;

- свідоцтво про базову середню освіту - (9 класів);

- атестат про повну загальну середню освіту - (11 класів);

- сертифікати ЗНО з української мови і літератури або біології або хімії або історії України(на базі 11 класів); 2016р, 2017р.

- 6 кольорових фотокарток розміром 3х4;

- документ, що посвідчую особу та громадянство (паспорт або ID паспорт);

- довідка про щеплення;

- індефікаційний код;

- папка на зав'язках;

- 6 аркушів А4;

- 2 конверти (А5, поштовий конверт);

 

З собою мати оригінали документів та копії.

ЗАГАЛЬНО-КОЛЕДЖНА ОЛІМПІАДА З ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА»!

ЗАГАЛЬНО-КОЛЕДЖНА ОЛІМПІАДА З ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА»15 травня 2017 року в Сумському медичному коледжі традиційно відбулась олімпіада  з основ медсестринства серед найкращих студентів І-ІІ курсів спеціалізації «Сестринська справа», які протягом року під час вивчення дисципліни демонстрували достатні теоретичні знання та практичні вміння.

Корисні посилання

    МОН

Ми у соціальних мережах



    Мы в вк
Нормативна база


СУМСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
 
НАКАЗ
 
31.12.2014р. м. Суми №- 1050 - ОД
 
 
Про затвердження баз
лікувально - профілактичних
закладів та календарного
плану підвищення кваліфікації
молодших медичних спеціалістів
на 2015 рік
 
На виконання наказу Міністерства охорони здоров’я України (далі - МОЗ) від 7 вересня 1993 року № 198 „Про підвищення кваліфікації молодших медичних спеціалістів з медичною і фармацевтичною освітою” та наказу управління охорони здоров’я Сумської обласної державної адміністрації від 31.12.2013 р. № 1055-ОД було заплановано підвищити кваліфікацію на базі Центру післядипломної освіти Сумського медичного коледжу 2432 молодших медичних спеціалістів (135 циклів). Підготовку проведено 2369 спеціалістами (134 цикла), що складає 97% від запланованих. Підготовка спеціалістів здійснюється викладачами Сумського медичного коледжу та практикуючими лікарями, заступниками головного лікаря з медсестринства, головними медичними сестрами, старшими медичними сестрами.
З метою подальшого вдосконалення роботи щодо підвищення кваліфікації медсестер - бакалаврів медицини та молодших медичних спеціалістів лікувально-профілактичних закладів в Сумській області
 
НАКАЗУЮ:
 

1.Затвердити лікувально-профілактичні установи як бази для проходження циклів підвищення кваліфікації молодшими медичними спеціалістами (додається).
2.Затвердити календарний план підвищення кваліфікації відділення післядипломної освіти молодших медичних і фармацевтичних спеціалістів Сумського медичного коледжу на 2015 р. (додається).
3.Директору Сумського медичного коледжу Кононову О.В.:
1). Організувати проведення циклів спеціалізації та удосконалення молодших медичних спеціалістів у відповідності затвердженого календарного плану, передбаченого вищезазначеного наказу МОЗ України від 7 вересня 1993 року № 198.
 
2). Забезпечити зарахування слухачів на цикли у відповідності займаній посаді згідно наказу МОЗ України від 25 грудня 1992 року № 195 «Про затвердження переліку вищих і середніх спеціальних навчальних закладів, підготовки і отримання звання в яких дають право займатися медичною і фармацевтичною діяльністю» та вищезазначеного наказу МОЗ України від 7 вересня 1993 року № 198 .
3). Передбачати можливість здійснювати підготовку медичних спеціалістів інших відомств, приватних організацій, тимчасово непрацюючих медичних працівників з дотриманням відповідних умов фінансових розрахунків.
4). З метою економії бюджетних коштів, для покращення ефективності вивченого практичного матеріалу, вибірково поділяти навчальні групи на підгрупи згідно наказу МОЗ України від 7 грудня 2005 року № 690 «Про затвердження положення про організацію та проведення практики студентів вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації».
5). В разі успішного проходження навчання видавати свідоцтва Сумського медичного коледжу встановленого зразку.
4.Керівникам лікувально-профілактичних закладів області:
1). Забезпечувати дотримання вимог нижче перерахованих наказів МОЗ України від 7 вересня 1993 року №198, від 23 листопада 2007 року № 742 та від 25 грудня 1992 року № 195 щодо обов’язкового підвищення кваліфікації молодших медичних спеціалістів 1 раз на 5 років у відповідності з номенклатурою затверджених спеціальностей та займаних посад.
2). Провести планування підготовки молодших медичних спеціалістів відділення післядипломної освіти Сумського медичного колежу на 2016 рік та до 15.05.2015 р. надати план-замовлення згідно розробленої форми (додаток 1).
3). У разі виробничої необхідності передбачити проходження підвищення кваліфікації молодших медичних спеціалістів частіше ніж 1 раз на п’ять років на бюджетній основі за умови отримання дозволу управління охорони здоров’я Сумської обласної державної адміністрації.
4). Суворо дотримуватися плану підвищення кваліфікації по закладу, забезпечити направлення на цикли підвищення кваліфікації молодших медичних і фармацевтичних спеціалістів відповідно з наданими установам путівками. При неможливості використання путівки її необхідно повернути за 2 тижні до початку відповідного циклу із зазначенням причини невикористання.
5. Керівникам базових лікувальних закладів :
1). Проводити вступні інструктажі з охорони праці у відповідності до ст.6.3 Типового положення «Про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», затвердженого наказом Державного комітету України від 26.01.2005 р. №15 для всіх слухачів циклів.
2). Залучати до викладання висококваліфікованих спеціалістів на базах: лікарів, заступників головного лікаря з медсестринства, головних та старших медичних сестер, медичних сестер - бакалаврів медицини.
3). Забезпечити необхідні умови для проведення занять, здійснювати контроль за якістю підготовки спеціалістів.
4). Розглянути можливість введення посади медичних сестер-координаторів, згідно вимог наказу МОЗ України від 07 травня 2007 року № 229 «Про затвердження Положення про медичну сестру — координатора лікувально-профілактичного закладу».
5). Постійно оновлювати папку „Підвищення кваліфікації молодших медичних спеціалістів ” згідно розробленої форми (додаток 2).
6). Своєчасно подавати відповідну документацію до та після закінчення циклу (додаток 3).
7). Головним та обласним спеціалістам проводити лекції на профільних циклах, контролювати якість підготовки, приймати участь у проведенні екзаменів.
8). Контроль за виконанням наказу покласти на заступників начальника за розподілом обов’язків та начальника відділу кадрів управління охорони здоров’я Сумської обласної державної адміністрації Федорняк Н.Б.
  

 
Виконуючий обов’язки начальника
управління охорони здоров’я Сумської
обласної державної адміністрації
Н.А.Лисенко




 


 
  СУМСЬКА  

Затверджено наказом

Управління охорони здоров’я

Від________. № _________

                                                                                                                   

ПЕРЕЛІК ЛПЗ

як базових для проходження курсів підвищення кваліфікації молодших медичних та фармацевтичних спеціалістів:


1. КЗ „Сумська обласна клінічна лікарня ”
2. КУ „Сумська обласна дитяча клінічна лікарня ”
3. КЗ „Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер ”
4. КЗ „Сумська обласна інфекційна клінічна лікарня ім. З.Й. Красовицького”
5. КЗ „Сумський обласний клінічний психоневрологічний диспансер ”
6. КЗ „Сумський обласний шкірно-венерологічний диспансер”
7. КЗ „Сумський обласний клінічний лікарсько-фізкультурний диспансер ”
8. КЗ „Сумський обласний клінічний протитуберкульозний диспансер ”
9. КЗ „Сумська обласна клінічна стоматологічна поліклініка ”
10. КЗ „Сумський обласний кардіологічний диспансер ”
11. КЗ „Сумський обласний наркологічний диспансер ”
12. КЗ СОР „Обласний клінічний перинатальний центр ”
13. КЗ „Сумський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення”
14. КЗ „Сумське обласне патолого-анатомічне бюро ”
15. КЗ „Сумський обласний клінічний госпіталь для інвалідів Вітчизняної війни”
16. КЗ „Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф ”
17. КЗ „Перша обласна спеціалізована лікарня м. Ромни”
18. КЗ СОР „Обласна спеціалізована психіатрична лікарня №2 с. Кудряве”
19. КЗ СОР „Обласний інформаційно-аналітичний центр медичної статистики
м. Суми"
20. КУ „Сумська міська клінічна лікарня №1”
21. КЗ „ Сумський медичний коледж”
22. КУ „Сумська міська клінічна лікарня №4”
23. КЗ „Центр первинної медико-санітарної допомоги №3”в м.Суми
24. КУ „Сумська міська клінічна лікарня №5”
25. КУ „Сумська міська дитяча клінічна лікарня святої Зінаїди”
26. КУ „Сумський пологовий будинок №1”
27. КЗ „Шосткинська центральна районна лікарня”
28. КЗ „Сумська центральна районна лікарня”
29. КЗ „Шосткинська дитяча лікарня”
30. КЗ „Сумський обласний діагностичний центр”
31. ДУ „Сумський обласний лабораторний центр держсанепідслужби України”
 

 

 

Начальник відділу кадрів УОЗ СОДА                            Н.Б.Федорняк


  
 

 

 


 


Додаток1 [60,11 Kb] (cкачиваний: 88)
 
Додаток2 [63,92 Kb] (cкачиваний: 60)
 
Додаток3 [66,09 Kb] (cкачиваний: 60)
 

 

 

( Переглядів сторінки : 2719 )