Сумський медичний коледж — вищий навчальний заклад I-II рівня акредитації, який здійснює підготовку близько 770 медичних фахівців за спеціальностями: лікувальна справа, акушерська справа, лабораторна діагностика, стоматологія ортопедична, сестринська справа за денною та вечірньою формами навчання, та забезпечує післядипломну освіту для лікувально-профілактичних закладів Сумської області. Сумський медичний коледж як базовий навчальний заклад координує роботу чотирьох медичних училищ Сумської області в різних напрямках навчальної-виховної діяльності.

  • Css Template Preview
  • Css Template Preview
  • Css Template Preview
  • Css Template Preview

Опитування

На яку спеціальність Ви плануєте вступати до коледжу у 2016 році?
Meдсестринство
Технологiя медичноi дiагностики та лiкування
Стоматологія

 

Останні новини

До уваги вступників!!

До уваги вступників!

До уваги вступників !

на основі базової загальної середньої освіти (9 кл.)

 

Звертаємо Вашу увагу, що до переліку документів для вступу до Сумського медичного коледжу входить

документ, що посвідчує особу (ID-картка).

Відповідно до статті 21 Закону України « Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» кожен громадянин України, який досяг чотирнадцятирічного віку, зобов'язаний отримати паспорт громадянина України.

Згідно Листа Міністерства освіти і науки України дозволяє в 2017 році прийом на навчання на основі свідоцтва про народження вступника в разі відсутності в нього документа, що посвідчує особу відповідно до Закону.

IDкарту в Сумській області ви можете замовити за посиланням

http://sm.dmsu.gov.ua/sm/2015-02-24-14-24-32.

http://mon.gov.ua/activity/education/vishha/vstupna-kampaniya-2017/

http://osvita.ua/vnz/consultations/51735/

 

 Відповідальний секретар приймальної комісії            Подушкіна З.О.

 

Приймальна комісія: м. Суми, вул. Паркова, 4.

Телефон: 050-035-50-60

Етапи вступної кампанії!

 Строки прийому заяв та документів, конкурсного відбору та зарахування на навчання

 

 

 

Приймальна комісія працює з 1 липня по 23 серпня:

пн.-пт з 800 до 1600

субота- 800 – 1200

неділя – вихідний.

 

 

 

 Вступ на основі базової загальної середньої освіти за денною формою навчання проводяться у такі строки :

 

 

 

Етапи

вступної кампанії

Денна форма навчання

Початок прийому заяв та документів:

01 липня

Закінчення прийому заяв та документів для осіб, які вступають на основі співбесіди, вступних іспитів

14 липня

(о 1800 )

Вступні іспити, співбесіди

15 липня - 22 липня

(згідно розкладу)

Оприлюднення рейтингового списку вступників рекомендованих до зарахування за результатами співбесіди, вступних випробувань, квота-1

 

24 липня

(1200 )

Вступники, які отримали рекомендації до зарахування, повинні виконати вимоги до зарахування на місця державного замовлення:

на місця державного замовлення

29 липня

(до 1200)

Терміни зарахування вступників

на місця державного замовлення

до 31липня

( 1200)

Вступники, які отримали рекомендації, повинні виконати вимоги до зарахування за кошти фізичних або юридичних осіб

за кошти фізичних або юридичних осіб

03 серпня

( 1200)

Переведення на вакантні місця державного замовлення осіб, які зараховані н навчання за кошти фізичних або юридичних осіб

07 серпня

(1200)

Терміни зарахування вступників

За кошти фізичних та юридичних осіб не пізніше

14 серпня

(1200)

 

 

 

Вступ на основі повної загальної середньої освіти за денною формою навчання проводяться у такі строки :

 

Етапи

вступної кампанії

Денна форма навчання

Реєстрація електронних кабінетів, завантаження додатків до документів

29 червня  – 25 липня (до 1800)

за бажанням

Початок прийому заяв та документів:

12 липня

Закінчення прийому заяв та документів для осіб, які вступають на основі співбесіди, вступних іспитів , творчих конкурсів

01 серпня

(о 1800 год)

Закінчення прийому заяв та документів для осіб,які вступають тільки на основі  сертифікатів ЗНО

08 серпня

(о 1800 год)

Строки проведення творчих конкурсів

28 липня – 07 серпня

(згідно розкладу)

Строки проведення співбесід

02 -04 серпня

(згідно розкладу)

Строки проведення вступних іспитів

02 -07 серпня

(згідно розкладу)

Оприлюднення рейтингового списку вступників рекомендованих до зарахування за результатами співбесіди

05 серпня

(1200 )

Оприлюднення рейтингового списку вступників на основі сертифікатів ЗНО, творчих конкурсів та вступних іспитів,(квотами-1) на місця державного замовлення

09 серпня

(1200 )

Вступники, які отримали рекомендації, повинні виконати вимоги до зарахування на місця державного замовлення:

За результатами співбесіди

07 серпня

(18 00)

які вступають на основі сертифікатів ЗНО, творчих конкурсів та вступних іспитів

(у тому числі, за квотами -1)

12 серпня

(до 1200)

Терміни зарахування вступників

За результатами співбесіди на місця державного замовлення

08 серпня

(до 1200)

На основі сертифікатів ЗНО, творчих конкурсів, вступних іспитів (квота-1) за державним замовленням

14 серпня

(до 1200)

Вступники, які отримали рекомендації, повинні виконати вимоги до зарахування за кошти фізичних або юридичних осіб

 за кошти фізичних або юридичних осіб

16 серпня

( 1200)

Переведення на вакантні місця державного замовлення осіб, які зараховані н навчання за кошти фізичних або юридичних осіб

18 серпня

( 1200)

За кошти фізичних та юридичних осіб

23  серпня

( 1200)

 

Вступ на основі повної загальної середньої освіти за вечірньою формою навчання проводиться у такі строки:

 

 

 

Етапи        

вступної кампанії

Вечірня  форма навчання

Початок та закінчення прийому заяв та документів:

09 липня  - 07 серпня

Закінчення прийому заяв та документів для осіб, які вступають на основі співбесіди, вступних іспитів

01 серпня

(о 1800 год)

Строки проведення співбесід

02-04 серпня (згідно розкладу)

Строки проведення вступних іспитів

02-07 серпня (згідно розкладу)

Оприлюднення рейтингового списку вступників рекомендованих до зарахування 

08 серпня

(1200)

Вступники, які отримали рекомендації, повинні виконати вимоги до зарахування:

 

Зарахування на місця державного замовлення

22 серпня

Терміни зарахування вступників

За кошти фізичних та юридичних осіб

23 серпня

 

 

 

 

 

Увага!  Група за вечірньою формою навчання на основі повної загальної середньої освіти на місця державного замовлення та за кошти фізичних та юридичних осіб буде сформована при умові наявності заяв в кількості  не менше 20 . 

 

  Документи, які подають вступники:

- завява (особисто, або єлектронна для 11 класів;

- свідоцтво про базову середню освіту - (9 класів);

- атестат про повну загальну середню освіту - (11 класів);

- сертифікати ЗНО з української мови і літератури або біології або хімії або історії України(на базі 11 класів); 2016р, 2017р.

- 6 кольорових фотокарток розміром 3х4;

- документ, що посвідчую особу та громадянство (паспорт або ID паспорт);

- довідка про щеплення;

- ідентифікаційний код;

- папка на зав'язках;

- 6 аркушів А4;

- 2 конверти (А5, поштовий конверт);

 

З собою мати оригінали документів та копії.

ЗАГАЛЬНО-КОЛЕДЖНА ОЛІМПІАДА З ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА»!

ЗАГАЛЬНО-КОЛЕДЖНА ОЛІМПІАДА З ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА»15 травня 2017 року в Сумському медичному коледжі традиційно відбулась олімпіада  з основ медсестринства серед найкращих студентів І-ІІ курсів спеціалізації «Сестринська справа», які протягом року під час вивчення дисципліни демонстрували достатні теоретичні знання та практичні вміння.

Корисні посилання

    МОН

Ми у соціальних мережах



    Мы в вк
Батьківська скарбничка

«Небезпека «груп смерті»

Департамент кіберполіції Національної поліції України повідомляє про виявлення у соціальних мережах небезпечних груп, в яких дітей доводять до самогубства.

Фанати таких спільнот називають себе «китами», тому що ці тварини асоціюються у них зі свободою. Використання поняття «кити» («летючі кити»), можливо, пояснюється тим, що цей вид ссавців – один з небагатьох, представники якого добровільно можуть звести рахунки з життям.

Подібні суїцидальні спільноти називаються «Море китів» і «Тихий дім». Відтак у всіх прихильників «моря китів» і «тихих будинків» на особистих сторінках зображені відео або малюнки з літаючими китами.

Для того, аби вступити в такі групи, потрібно подати заявку для вступу до неї та написати певний текст у себе на сторінці.

Якщо адміністрація групи затвердить кандидатуру, то буде проведено невеличке психологічне вивчення особи та її готовності до самогубства через спілкування в приватному чаті.

Наступне повідомлення буде із завданням (опис завдання, та час який надається на його виконання). Виконання кожного завдання, потрібно фіксувати на фото або відео. На кожне завдання надається обмежений час. Якщо учасник не встигає його виконати, то його виключають з групи.

Всього дається 50 завдань («квестів») (у фейкових спільнотах – від 13 до 50 «квестів», це залежить від адміністратора).

Адміністратор групи схиляє дитину до виконання завдань (квестів), причому практично всі завдання передбачають нанесення дитині власноруч каліцтв або заподіяння болю. Всі ці «квести» в обов’язковому порядку знімаються на відео.

Коли адміністратор групи впевнений в тому, що дитина готова до самогубства, створюється аудіо з музикою, в якому дитина виступає в головній ролі. У ролику оговорюються усі її проблеми, які вона озвучила «провіднику». Єдиний вихід із усіх проблем, який озвучується в цьому «творі», – вчинити самогубство. Перед цим дитина слухає аудіозапис і робить останній крок.

Фінальне завдання – покінчити життя самогубством та зафіксувати момент смерті на камеру в режимі online. Відеозаписи в подальшому продаються в мережі Інтернет або в Darknet.

Ознаки, за якими можна зрозуміти,

 чи грає  дитина у «смертельні ігри»

 

Підліток увесь час хоче спати, хоча лягає вчасно.

Ви помічаєте, що він був активний в соціальних мережах о 4-6 годині ранку.

Підліток перестає нормально харчуватися. Запевняє, що він "товстий".

Весь час малює метеликів і китів.

З кухні раптом пропадає ніж.

На руках  дитини з'являються порізи.

На руках і ногах підлітка з'являються малюнки у вигляді шрамів.

У списку його контактів в Skype з'являються невідомі вам люди з "фашистськими" прізвищами на кшталт "Рейх".

Ваша дитина захоплюється розгадуванням сатанинської символіки.

На особистій сторінці "ВКонтакте" підліток викладає "суїцидальний" контент.

https://www.cybercrime.gov.ua

 (044) 374-37-21 (з 8:45 до 19:30 в робочі дні)

(fag@cybercrim.gov.ua

        Звернутися до адміністрації соцмережі, у якій було виявлено «суїцидальну групу», щоб її заблокувати.

           Навчайте студентів критично ставитися до інформації в Інтернеті і не повідомляти конфіденційні дані онлайн

ПРАВИЛА Інтернет-БЕЗПЕКИ І Інтернет-ЕТИКИ

 

Ніколи не давайте приватної інформації про себе (прізвище, номер телефону, адресу, назву закладу, де вчитесь). 

Якщо хтось говорить вам, надсилає вам, або ви самі віднайшли у мережі щось, що бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно. Зверніться до батьків або викладачів. 

Зустрічі у реальному житті із знайомими по Інтернет-спілкуванню не є дуже гарною ідеєю, оскільки люди можуть бути дуже різними у електронному спілкуванні і при реальній зустрічі. Якщо ж ви все ж хочете зустрітися з ними, повідомте про це дорослих. 

Не відкривайте листи електронної пошти, файли або Web-сторінки, отримані від людей, яких ви реально не знаєте або не довіряєте. 

Нікому не давайте свій пароль, за виключенням дорослих вашої родини. 

Ніколи не робіть того, що може коштувати грошей вашій родині.


Завжди будьте ввічливими у електронному листуванні, і ваші кореспонденти будуть ввічливими з вами. 

У електронних листах не застосовуйте текст, набраний у ВЕРХНЬОМУ РЕГІСТРІ - це сприймається у мережі як крик, і може прикро вразити вашого співрозмовника. 

Не розсилайте листи з будь-якою інформацією незнайомим людям без їхнього прохання - це сприймається як "спам", і звичайно засмучує користувачів мережі.

Завжди поводьтеся у мережі так, як би ви хотіли, щоб поводилися з вами!

 

ПРО ЩО ПОТРІБНО ЗАПИТАТИ СЕБЕ

Відомий психолог Світлана Ройз радить батькам підлітків задатися цими запитаннями. Вони допоможуть зрозуміти, чи є ризик, що їхні діти захочуть випробувати себе в небезпечній грі.

1. Чи можуть діти, дивлячись на вас, повірити, що доросле життя несе щось, крім тяжкості і відповідальності? Чи є в ній радість? Чи говорите ви: "Ось виростеш – дізнаєшся, як це складно!"?

Для дітей ми – фільтр, через який вони дивляться в майбутнє. І через це багато хто боїться дорослішати і ховаються від реальної небезпечного життя до "безпечного" простору. Тому важливо дбати про свою ресурсність і дозволяти собі радіти, власне, життям показувати, як ви справляєтеся зі складнощами, як зберігаєте оптимізм.

2. Чи може дитина розповісти вам, що її турбує? Знаючи, що її просто вислухають, підтримають, не даватимуть поради або кричатимуть, що вона розчарувала і засмутила. Чи може вона спертися на вашу силу? Чи знає дитина, що ви зможете витримати будь-які її емоції? Чи можете ви сказати їй: "Я дорослий, я впораюся"?

3. Чи вміє дитина бути одна?

Іноді вона йде в мережу через те, що просто не знає, куди направити увагу. Це вміння треба виховувати з раннього дитинства. Діти з 2,5-3 років самі починають грати в рольові ігри з ляльками і машинками, одушевляючи героїв. Ми можемо підключатися до гри, а потім залишати малюка за заняттям. Діти 5-6 років люблять грати в рольові, настільні та підлогові гри. Важливо, щоб у вас вистачало сил підтримати їх бажання, а не саджати їх перед мультиком або планшетом.

4. Чи даєте ви їй можливість відпочити? Чи немає у неї відчуття, що все її життя поглинула школа?

Це важлива, але тільки частина життя. Вона шукатиме можливості вийти з-під преса втоми. І часто той, хто не може розслабитися сам, вибирає ненормальні способи. Коли вона говорить: "Мені ні на що не вистачає часу!" – запитайте, що їй було б важливо встигнути за день.

5. Чи дозволяєте ви собі і їй помилятися?

Одна з причин перфекціонізму – спроба ідеальністю завоювати любов, відчуття значущості. І одного разу може виникнути думка: "Якщо я не перший, то мені взагалі немає місця в житті". А подібні ігри ці думки тільки підігріють. Тому важливо дозволяти і собі бути живими, помилятися і розповідати про це.

6. Не перевантажена дитина вашими очікуваннями? Може, спробувати сказати їй вголос або про себе: "У тебе є право бути собою, і свої очікування я з тебе знімаю"?

7. Чи може вона хоч у чомусь сама приймати рішення і вибирати? У чому вона може відчути свою особисту силу, крім опору робити уроки?

8. Чи усвідомлює вона цінність турботи про тіло?

Адже воно – наш перший будинок, і, якщо нам в ньому погано, то в глобальному "будинку" – світі – складно буде відчути комфорт. Підлітки переносять свої невдачі в спілкуванні на своє "товсте-худе-прищаве-вухате" тіло. Над ними не можна жартувати. Тема тіла – тема сорому та небезпечності для них. Їм важливо пояснювати, що тіло зараз змінюється, і йому потрібна допомога, щоб впоратися з цим. Що чує від вас дитина про ваше тіло? Чи бачить вона, як ви піклуєтеся про нього: зарядки-тренування, збалансоване харчування, душ тощо?

9. Чи дозволяє вона собі просити і приймати допомогу? Для підлітка іноді це рівносильно сказати світові "я невдаха".

10. Чи знаємо ми про особливості цього віку, про те, що має сенс від нього очікувати, а що нереально?

11. Чи може вона сказати "ні", коли це потрібно? Чи може сказати "ні" вам? Чи може сказати: "Це моє"? Чи може вона бути виборчою в їжі, одязі, друзях? Чи дозволяє вона собі ставити незручні запитання? Чи може вона бути критичною до інформації?

Поліпшити аналітичне та критичне мислення допоможуть гри в шашки і шахи, класична музика, походи в квести. Дуже може допомогти книга Кена Ватанабе "Вчимося вирішувати проблеми" і серіал для підлітків "Адам псує все".

12. Що дитина думає про себе сама, що говорить про себе, що в собі цінує? Ми звертаємо увагу тільки на її помилки чи й на зрілі риси теж?

Тут вам допоможуть популярні підліткові щоденники на кшталт "Я-щоденник" (спрямований на те, щоб підліток описував свої плани в барвистій книзі).

13. Чи є у дитини в життя комфортні безпечні контакти? Чи є дорослий (не один з батьків), який може стати наставником?

14. Чи є в родині відчуття емоційного зв'язку?

 

Чи є ритуали: розмови перед сном, обіймання на прощання. Ці дії, які ми згадуємо з радістю, відчуваючи це важливе "Ми".

 

 

 

 

( Переглядів сторінки : 685 )