Сумський медичний коледж — вищий навчальний заклад I-II рівня акредитації, який здійснює підготовку близько 700 медичних фахівців за спеціалізаціями: лікувальна справа, акушерська справа, лабораторна діагностика, стоматологія ортопедична, сестринська справа, та забезпечує післядипломну освіту для лікувально-профілактичних закладів Сумської області. Сумський медичний коледж як базовий навчальний заклад координує роботу чотирьох медичних училищ Сумської області в різних напрямках навчальної-виховної діяльності.

Css Template Preview

Опитування

На яку спеціальність Ви плануєте вступати до коледжу у 2016 році?
Meдсестринство
Технологiя медичноi дiагностики та лiкування
Стоматологія

 

Останні новини

Репродуктивне здоров’я. Планування вагітності. Контрацепція!

Репродуктивне здоров’я. Планування вагітності. Контрацепція

22.11.2017 р. в гуртожитку Сумського медичного коледжу відбулась лекція на тему «Репродуктивне здоров’я. Планування вагітності. Контрацепція».

ВИХОВНА РОБОТА!

ВИХОВНА РОБОТА

«ТАЛАНТИ  ТВОЇ,  УКРАЇНО»

 

16 листопада 2017 року у Сумському медичному коледжі відбувся щорічний традиційний фестиваль студентської творчості, присвячений Міжнародному дню студента.

ТИЖДЕНЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ!

ТИЖДЕНЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

 

“Найбільше і найдорожче добро в кожного народу – це його мова, ота жива схованка людського духу, його багата скарбниця, в яку народ складає і своє давнє життя, і свої сподіванки, розум, досвід, почування.”

 

Панас Мирний

Корисні посилання

    МОН

Ми у соціальних мережах



    Мы в вк
Загальні відомості

Сторінка психологічної служби

Сумського медичного коледжу

Мета діяльності психологічної служби:

створення умов для саморозвитку та самовиховання, професійного становлення студентів;

сприяння підвищенню психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу.

 

 

Основні завдання діяльності психологічної служби:

 

сприяння

    адаптації студентів медичного коледжу;

 

 

 

підвищення

психологічної компетентності студентів, їх батьків  та викладачів;

рівня обізнаності студентів щодо відповідальної поведінки,

 

формування

вмінь конструктивно спілкуватися та розвитку цілепокладання;

активної життєвої позиції студентів;

критичного мислення юнацтва;

навичок здорового способу життя студентів та стресостійкості;  

профілактика:

комп’ютерної залежності;

девіантної  та суіцидальної поведінки;

різних форм насильства у студентському середовищі та сім ї;

 

 

ФОРМИ РОБОТИ  ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ

  • Індивідуальне консультування студентів, батьків, викладачів. Психологічне консультування являє собою взаємодію психолога з клієнтом, в ході якого визначається проблема, шляхи її вирішення, формуються нові моделі поведінки, та людина отримує психологічну підтримку і душевний спокій. Консультація триває зазвичай 50-60 хвилин. Про час проведення першої зустрічі можна домовитися через електронну пошту, телефон, або при персональній зустрічі з психологом. Практичний психолог дотримується професійних етичних стандартів щодо конфіденційності інформації.
  • Психологічна діагностика (індивідуальна і групова). Психодіагностична робота передбачає виконання різних методик, тестів, опитувальників, з метою виявлення індивідуальних особливостей, міжособистісних стосунків, інтелектуальних здібностей та надання рекомендацій.

 

  • Психокорекційна робота являє собою тактовне втручання у процеси психічного і особистісного розвитку людини з метою виправлення відхилень у цих процесах, і часто чинить вплив не лише на особистість, а й на її оточення.

 

  • Психопрофілактична робота серед студентів. Заходи, спрямовані на збереження психологічного здоров’я; своєчасне попередження відхилень у міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям у навчально-виховному процесі, попередження алкогольної, наркотичної залежності.

 

  • Просвітницька робота серед студентів, батьків, викладачів передбачає роз’яснення актуальних психологічних питань, підвищення психологічної культури.
 

        Психокорекційна, просвітницька та психопрофілактична робота проводиться, зокрема, у формі соціально-психологічних тренінгів. Психологічні тренінги надають учасникам можливість оволодіти психологічними знаннями, певними вміннями та навичками, які дозволяють вирішувати свої внутрішньо-особистісні проблеми, питання взаємодії з оточуючими, а також зробити своє життя більш ефективним в цілому та використовувати отримані знання у своїй професійній діяльності.

        Тренінги відбуваються за запитом учасників (студентів, представників студетського самоврядування, класних керівників, викладачів, адміністрації коледжу), а також з ініціативи психологічної служби.

 

Вас завжди готова вислухати  практичний психолог Сумського медичного коледжу

Сагер Інна Василівна 

Практичний психолог працює з 09:00 до 17:30 години щодня окрім вихідних днів.

Телефон 095 21 00 756

Кабінет практичного психолога розміщується на 2 поверсі

Сторінка ВК E-mail:sager.inna@ukr.net

 

 

Стаж роботи психологом – 16 років
Освіта – Сумський педагогічний університет
імені А.С. Макаренка, 2000 р.
Спеціальність – «Практичний психолог»

 

 

 

 

 

 

 


Список телефонів служб, консультацій медико-психолого-правового профілю

 

 
(044) 500-21-80 Всеукраїнський телефон довіри для дітей та молоді
800-500 45-10 Національна лінія телефону довіри з питань ВІЧ/СНІДу
800-503-0-800 Гаряча телефонна лінія по проблемі туберкульозу Благодійного фонду «Розвиток України»
800-500-33-50 Національна гаряча лінія з попередження насильства в сім’ї Міжнародного правозахисного центра La Strada-Україна
500-22-50 Національна гаряча лінія з попередженню торгівлі людьми Міжнародного правозахисного центра La Strada-Україна
0-800-500-33-5386 Національна «Гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей
(0542) 36-02-72 Обласний центр практичної психології та соціальної роботи Сумської обласної державної адміністрації
(0542)24-31-65 Сумська обласна клінічна дитяча лікарня
(0542)4-09-98 Сумський обласний психоневрологічний диспансер
(0542)33-44-26 Сумський обласний центр планування сім’ї
(0542)24-35-02 Сумський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом

( Переглядів сторінки : 1335 )