Проведення практичних занять на базах ЛПЗ - запорука ефективної підготовки висококваліфікованих молодших медичних спеціалістів
Переглядів: 2993 Дата: 23-12-2013, 14:41
Необхідність інтеграції медичної освіти у європейський простір вимагає підвищення рівня як теоретичної, так і практичної підготовки випускників.
Сучасна модель фахівця передбачає довести відповідність професійних навичок і вмінь до професійної кваліфікаційної характеристики, що в свою чергу вимагає від викладачів навчити студента самостійно вчитися, широко мислити, самостійно розв’язувати завдання, вирішувати проблеми, приймати рішення, діяти.
Однією з ланок засвоєння студентами коледжу навчального матеріалу й основою їхньої професійної освіти є практична підготовка, яка включає навчальну (практичні заняття з теоретичним курсом), виробничу та переддипломну практику. Відповідні знання та практичні вміння формуються у студентів на заняттях у кабінетах доклінічної практики та на клінічних базах під керівництвом викладачів і медич¬ного персоналу лікувально-профілактичних закладів.
20 грудня 2013 року на базі КУ «Сумська міська клінічна дитяча лікарня імені Св. Зінаїди» викладачем педіатрії Онопрієнко О.Д. було проведено відкрите практичне заняття у групі 2-Фб на тему: «Гострі кишкові розлади у дітей раннього віку».
У ході заняття студенти мали змогу не тільки закріпити свої теоретичні знання, відповідаючи на питання викладача під час фронтального опитування, тестових завдань, демонстрації практичних навичок на фантомах малюків, а й отримати змістовний практичний досвід із опрацювання історій хвороб маленьких пацієнтів лікарні, опитування батьків та консультації з працівниками відділень.
Присутні на занятті представники адміністрації та викладацького колективу відмітили суттєву ефективність саме таких занять безпосередньо біля ліжка хворого для практичного досвіду роботи майбутніх фельдшерів.
Сучасна модель фахівця передбачає довести відповідність професійних навичок і вмінь до професійної кваліфікаційної характеристики, що в свою чергу вимагає від викладачів навчити студента самостійно вчитися, широко мислити, самостійно розв’язувати завдання, вирішувати проблеми, приймати рішення, діяти.
Однією з ланок засвоєння студентами коледжу навчального матеріалу й основою їхньої професійної освіти є практична підготовка, яка включає навчальну (практичні заняття з теоретичним курсом), виробничу та переддипломну практику. Відповідні знання та практичні вміння формуються у студентів на заняттях у кабінетах доклінічної практики та на клінічних базах під керівництвом викладачів і медич¬ного персоналу лікувально-профілактичних закладів.
20 грудня 2013 року на базі КУ «Сумська міська клінічна дитяча лікарня імені Св. Зінаїди» викладачем педіатрії Онопрієнко О.Д. було проведено відкрите практичне заняття у групі 2-Фб на тему: «Гострі кишкові розлади у дітей раннього віку».
У ході заняття студенти мали змогу не тільки закріпити свої теоретичні знання, відповідаючи на питання викладача під час фронтального опитування, тестових завдань, демонстрації практичних навичок на фантомах малюків, а й отримати змістовний практичний досвід із опрацювання історій хвороб маленьких пацієнтів лікарні, опитування батьків та консультації з працівниками відділень.
Присутні на занятті представники адміністрації та викладацького колективу відмітили суттєву ефективність саме таких занять безпосередньо біля ліжка хворого для практичного досвіду роботи майбутніх фельдшерів.