Навігація
Останні новини
Архів сайту
Ми у соціальних мережах
Як розмовляти з людьми, які постраждали від війни [121,57 Kb]
Програма профілактики суїцидальної поведінки серед студентів [304,63 Kb]
Інстуктаж для викладачів з питань виконання норм законодавства України щодо протидії булінгу [217,31 Kb]
Рекомендації класним керівникам по профілактиці та запобіганню булінгу у студентському колективі [122,66 Kb]
6 порад класному керівнику, який виявив цькування [149,16 Kb]
Протидія булінгу в закладах освіти [1,23 Mb]
Рекомендації щодо онлайн-безпеки для педагогічних працівників [2,7 Mb]
Алгоритм дій навчального закладу у разі вияву домашнього насильства [188,99 Kb]
Безпека дитини в Інтернеті
Виявлення у соціальних мережах небезпечних групп, в яких дітей доводять до самогубства
Інформація для класних керівників
Фанати таких спільнот називають себе «китами», тому що ці тварини асоціюються у них зі свободою. Використання поняття «кити» («летючі кити»), можливо, пояснюється тим, що цей вид ссавців – один з небагатьох, представники якого добровільно можуть звести рахунки з життям.
Подібні суїцидальні спільноти називаються «Море китів» і «Тихий дім». Відтак у всіх прихильників «моря китів» і «тихих будинків» на особистих сторінках зображені відео або малюнки з літаючими китами.
Працюють наступним чином.
Для того, аби вступити в такі групи, потрібно подати заявку для вступу до неї та написати певний текст у себе на сторінці.
Якщо адміністрація групи затвердить кандидатуру, то буде проведено невеличке психологічне вивчення особи та її готовності до самогубства через спілкування в приватному чаті.
Наступне повідомлення буде із завданням (опис завдання, та час який надається на його виконання). Виконання кожного завдання, потрібно фіксувати на фото або відео. На кожне завдання надається обмежений час. Якщо учасник не встигає його виконати, то його виключають з групи.
Всього дається 50 завдань («квестів») (у фейкових спільнотах – від 13 до 50 «квестів», це залежить від адміністратора).
Адміністратор групи схиляє дитину до виконання завдань (квестів), причому практично всі завдання передбачають нанесення дитині власноруч каліцтв або заподіяння болю. Всі ці «квести» в обов’язковому порядку знімаються на відео.
Коли адміністратор групи впевнений в тому, що дитина готова до самогубства, створюється аудіо з музикою, в якому дитина виступає в головній ролі. У ролику оговорюються усі її проблеми, які вона озвучила «провіднику». Єдиний вихід із усіх проблем, який озвучується в цьому «творі», – вчинити самогубство. Перед цим дитина слухає аудіозапис і робить останній крок.
Фінальне завдання – покінчити життя самогубством та зафіксувати момент смерті на камеру в режимі online. Відеозаписи в подальшому продаються в мережі Інтернет або в Darknet.
Нижче наведено список ознак, за якими дорослі можуть зрозуміти, чи знаходиться їх дитина в подібній групі
1. Підліток весь час хоче спати.
2. Ви помічаете, що він був активний у соціальних мережах у 4-6 годин ранку.
3. Підліток пепестає нормально харчуватися.
4. Весь час малює метеликів і кітів.
5. На руках дитини зявляються порізи.
6. На руках і ногах дитини зявляються малюнки у вигляді шрамів.
7. У списку його контактів виникають невідомі вам люди з «фашиськими» прізвищами («Рейх»)
8. Дитина захоплюється розгадуванням сатаниськими символами.
9. На особитсій сторінкі в соціальних мережах підліток викладає «суїцидальний « контент.
Телефон «гарячої лінії» Департаменту кіберполіції України:
(044) 374-37-21
або електронна адреса, за якою можна звернутися, щоб заблокувати
«суїцидальну групу» (fag@cybercrim.gov.ua);
• Не потураючи емоціям, але й не пригнічуючи їх, налагоджуйте повноцінні стосунки з людьми.
• Емоції – це явища, які охоплюють наше тіло, розум та енергію. Вам потрібно розряджати акумульовані почуття.
• Гнів може спонукати до позитивних змін, якщо ви розумно використаєте його.
• Помітивши негативні емоції інших людей, виявіть свої навички активного слухання. Можливо людина прагнене відчути свою значущість або ввідчуває себе безпорадною.
• Пам’ятайте, що ви недосконалі. Ви – людина, що може помилятися й виправляти свої помилки.
• Вмійте сказати «ні». Найчастіше ми занадто швидко погоджуємося зробити те, про що нас просять, боячись несхвалення чи гніву з боку інших, вважаючи себе «гарним» тоді, коли поступилися комусь, щоб зробити приємне.
• Відмовтеся від балаканини, пліток, скарг, бажання помсти, від усіх бажань, що підривають вашу цілісність і особисту силу.
Умiння розпоряджатися своiм часом — життєво важлива навичка. Кожен має створити свою унiкальну систему керування часом.
Якщо потрiбно проїхати 100 кiлометрiв на возi, то за його швидкостi 10 кiлометрiв на годину буде потрiбно 10 годин. А якщо їхати на автомобiлi, то потрiбна лише година, до чого тут час? Тут важлива технологiя його використання. Тому проблема браку часу — це проблема не часу, як такого, а ефективностi його використання.
Один у цю мить гори зрушує, а iнший як результат пред’являє тiльки свої намiри щось зробити.
Витративши час та зусилля на розвиток навичок керування часом, Ви обов’язково досягнете позитивних результатiв.
Поради-рекомендацiї з розвитку
навичок особистого тайм-менеджменту
Оптимiзуйте сон i харчування.
Розвивайте свої загально-навчальнi та iнтелектуальнi вмiння.
Формулюйте та уточнюйте свої цiлi (життєвi, стратегiчнi, поточнi, оперативнi).
Виробляйте в себе «вiдчуття часу» й «вiдчуття ефективностi».
Робiть перспективнi й поточнi записи («матерiалiзуйте свої думки»).
Плануйте свiй час. Ведiть щоденник. Плануйте просто й гнучко (не ставайте «рабом» планiв).
Видiляйте найважливiшi справи.
Контролюйте себе (рефлексiя).
Установлюйте власнi строки виконаняя завдання (геаiiпе), керуючись засадами гнучкого планування.
Закладайте часовi резерви (60-20-20).
Групуйте однотиiпнi справи.
Враховуйте свої особистi якостi (спонтаннiсть - зiбранiсть, сова - жайноронок).
Свiдомо враховуйте в робочих планах коливання рiвня працездатностi протягом доби (у ранковий, обiднiй, вечiрнiй час).
Будьте завжди готовi до зустрiчi з потрiбними людьми.
Оптймiзуйте телефоннi розмови.
Максимально використовуйте можливостi свого мобiльного телефону (сигнали, нагадування, диктофон тощо).
Не дозволяйте собi вiдкладати справи, посилаючись на рiзнi приводи.
Визначте власних внутрiшнiх i зовнiшнiх «убивць» часу.
Навчiться швидко перемикатися з однiєї справи на iншу.
Використовуйте «метод подвоєння» (справи, якi можна поєднувати).
Делегуйте повноваження й перекладайте обов’язки.
Створiть собi позитивний тайм-менеджмент-iмiдж (ваше оточення має знати, що Ви цiнуєте свiй i чужий час).
Намагайтесь не перевтомлюватися.
Заохочуйте себе, мотивуйте.
Найважливiшi завдання виконуйте рано вранцi (вiдчуття успiху).
Свiдомо усамiтнюйтеся i встановлюйте «неприйомнi годйни».
Мова міміки і жестів
Більшість людей користуються мовою міміки і жестів, абсолютно не замислюючись над цим. Справа в тому, що цей навик є не придбаним, а вродженим - це спосіб показати свої позитивні і негативні емоції. Якщо спілкування з людьми це не тільки ваше повсякденне життя, але і суть роботи, то вивчення мови жестів і міміки, а також психології жестів може послужити вам хорошу службу. Оскільки володіючи такими знаннями ви будете бачити і розуміти трохи більше, ніж інші.
Руки на боках, схрещені руки, стиснуті кулаки можуть виражати роздратованість, закритість від слів інших.
Виставлений вперед вказівний палець може сприйматися як звинувачення.
Закривання рота під час розмови дуже часто є свідченням сказаної брехні у дітей, та може бути характерним і для деяких дорослих.
Брехня посилює чутливість носа людини, яка говорить неправду, тому торкання до носа, чухання його можуть свідчити про нещирість співрозмовника.
Закривання ока пальцем/рукою свідчить, що ми не бажаємо чогось бачити або не віримо у сказане.
Потирання вуха, як і чухання потилиці чи сторони шиї, означає, що людина не певна у чомусь або ж не вірить у сказане.
Гратися з речами, дріб'язком у кишені — не привабливо та не виховано, адже такі дії, будучи свідченням незацікавленості та неуваги, можуть відволікати увагу інших.
Стискання та викручування пальців свідчить про знервованість людини.
«Інститут модернізації змісту освіти»
Виховна година «Інтимне селфі в інтернеті — жарт чи небезпечний ризик?»
Віртуальна платформа емоційної підтримки Моніторингового центру КМДА з протидії COVID-19